English

راهبرد معاصر دو ساله شد

سایت های خبری اهمیت بسیار زیادی دارند. در این مقاله به معرفی وب سایت خبری راهبرد معاصر خواهیم پرداخت.

راهبرد معاصر دو ساله شد

به گزاری خبرگزاری موج، سایت خبری تحلیلی راهبرد معاصر با ارائه آخرین اخبار و تحلیل های ایران و جهان توانسته طی دو سال گذشته طیف گسترده ای از مخاطبان با سلایق گوناگون را جذب کند.

سایت خبری تحلیلی راهبرد معاصر که در پاییز سال 96 با همت جوانان تحصیل کرده علوم انسانی راه اندازی شد، دو ساله شد. راهبرد معاصر به عنوان یک رسانه تولید کننده در این دو سال با بهره مندی از یک تیم تحریریه قوی و دانش آموخته دانشگاه های برتر کشور، چند حوزه را به عنوان اهداف اصلی خود معین کرده و توانسته با جذب چندین هزار مخاطب وفادار آخرین اخبار ایران و جهان و به روزترین تحلیل ها را ارائه کند.

یکی از رویکردهای اصلی راهبرد معاصر ارتباط مستقیم و مستمر با نخبگان دانشگاهی در راستای تحلیل و آگاهی بخشی در موضوعات اصلی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بین الملل روز است. در این راستا بانک بزرگی از کارشناسان زبده علوم انسانی تهیه شده اند و نظرات آنها روزانه منتشر می شود.

مهمترین مطالب اندیشکده های خارجی در یک صفحه

همچنین این سایت توانسته با راه اندازی صفحه اندیشکده های خارجی، مخاطبان خود را در جریان نظرات اندیشمندان بزرگ علوم انسانی در سطح جهان و نوشته های کارشناسان رسانه های شناخته شده بین المللی قرار دهد تا علاقه مندان به اخبار و تحلیل های بین الملل و فعالان این حوزه منبع موثقی برای دستیابی به موضوعات نظر داشته باشند.

راهبرد معاصر در زمینه تولیدات چند رسانه ای نیز بسیار فعال است و روزانه چندین کاریکاتور، عکس نوشت، موشن گرافیک و صوت و فیلم در سوژه های اصلی تولید و منتشر می کند.

مستند منهای نفت گامی در جهت حمایت از تولید ملی

این رسانه خبری تحلیلی با راه اندازی صفحه منهای نفت در زمینه تولید مستند در زمینه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی فعال شود. در مستند منهای نفت که فصل دوم آن در حال ساخت است و به زودی از شبکه سوم سیما نیز پخش خواهد شد، با کارشناسان و فعالان حوزه های مختلف تولیدی گفتگو می شود و روش های سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کارهای سوده و موفق با حضور دست اندکاران و فعالان بررسی و ارائه می شود و مشکلات از مسئولین پیگیری می گردد.

کلام آخر آنکه اگر به دنبال یک رسانه به روز و دقیق در ارائه لحظه ای اخبار و مطالب تحلیلی هستید می توانید روی راهبرد معاصر حساب کنید. خصوصا که با تولیدات قوی چندرسانه ای، مطالب به جذاب ترین حالت برای مخاطب ارائه می شود. این رسانه تعاملی با بهره گیری از نظرات مخاطبانش هر روز در جهت بهبود تولیدات گام برمی دارد و درآینده بیشتر نام راهبرد معاصر را خواهید شنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه