English

درخواست دیپلمات‌ها درباره حمله به سوریه را مطالعه نکردم

وزیر خارجه آمریکا در واکنش به درخواست گروهی از دیپلماتهای وزارت خارجه این کشور مبنی بر حمله به سوریه گفت که هنوز این گزارش را مطالعه نکردم اما به انتقادات آنها احترام می‌گذارم.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، جان کری وزیر خارجه آمریکا در واکنش به درخواست گروهی از دیپلماتهای وزارت خارجه این کشور مبنی بر حمله به سوریه برای ساقط کردن بشار اسد از قدرت گفت که هنوز این گزارش را مطالعه نکردم اما به روند مجمع انتقادی احترام میگذارم.

وزارت خارجه آمریکا داری مجمعی موسم به مجمع ناراضیها است که دیپلماتهای مخالف میتوانند نظرات خود درباره هر موضوع مرتبط با وزارت خارجه در آنجا مطرح کنند.

روزنامه وال‌استریت ژورنال روز جمعه نوشته است که این هفته «ده‌ها نفر از مقامات وزارت خارجه ایالات متحده» در اعتراض به سیاست این کشور در سوریه، سندی داخلی را امضا کرده‌اند که اقدام نظامی علیه دولت سوریه را خواستار شده و تغییر نظام این کشور را تنها راه شکست داعش عنوان کرده است.

به گفته یک مقام مطلع، ۵۱ افسر و مقام وزارت خارجه آمریکا که در امر سیاستگذاری در قبال سوریه ایفای نقش می‌کنند، این سند موسوم به «تلگراف کانال نارضایتی» را امضا کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه