English

۴۰۰ تروریست در جنوب غربی حلب کشته شدند

ستاد اطلاع رسانی جنگ سوریه از کشته شدن بیش از ۴۰۰ عنصر تروریست از آغاز حمله در جنوب غربی شهر حلب در شمال این کشور خبر داد.

۴۰۰ تروریست در جنوب غربی حلب کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری النشره، ستاد اطلاع رسانی جنگ سوریه اعلام کرد: بیش از ۴۰۰ عضو گروه های مسلح از زمان آغاز حمله در جنوب غربی شهر حلب کشته شدند.

این عناصر مسلح در حمله ارتش سوریه و نیروهای هم پیمانش به محل های تجمع آنها و خودروهایشان کشته شدند. این درحالی است که گروه موسوم به گروه هماهنگی گروه های مسلح با ذکر اسامی به کشته شدن ۱۵۵ عنصر مسلح از گروه تروریستی جیش الفتح و گروه های حامی آن اذعان کرد. این کشته ها علاوه بر کشته شدن دهها عنصر ترکستانی و عناصر دارای تابعیت های دیگر خارجی است که نامی از آنها برده نشده است. این عناصر مسلح از زمان آغاز حمله به ریف جنوبی حلب و محورهای غرب این شهر از ۳۱ ماه ژوئیه تا امروز کشته شده اند. گروه هماهنگی گروه های مسلح همچنین به کشته شدن ۳۵ فرد مسلح و زخمی شدن دهها از آنها در طول ۲۴ ساعت گذشته اذعان کردند. این عناصر مسلح در پی شکست مرحله چهارم عملیات نظامی آنها تحت عنوان شکستن محاصره حلب از پای درآمدند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه