English

دستور حیدر العبادی برای شناسایی عاملان انفجار تروریستی «الکراده»

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق تشکیل یک کمیته تحقیق برای مشخص شدن مقصران انفجار تروریستی بامداد یکشنبه در منطقه «الکراده» در مرکز بغداد را خواستار شد.

دستور حیدر العبادی برای شناسایی عاملان انفجار تروریستی «الکراده»

به گزارش خبرگزاری موج؛ «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق روز دوشنبه تشکیل یک کمیته تحقیق برای مشخص شدن مقصران انفجار تروریستی منطقه «الکراده» واقع در مرکز بغداد را خواستار شد.

یک منبع در دفتر حیدر العبادی از دستور وی در راستای تشکیل کمیته تحقیق برای مشخص شدن مقصران انفجار «الکراده» خبر داد. این منبع اظهار داشت که حیدر العبادی دستور داده است مقصران به منظور رسیدگی قضایی به دادگاه نظامی ارجاع شوند و این کمیته عملا کار خود را آغاز کرده است. حیدر العبادی روز یکشنبه نیز سلسله توصیه هایی را برای تقویت اوضاع امنیتی بغداد و دیگر استان های عراق ارائه کرده و نسبت به جمع آوری دستگاه های قلابی کشف مواد منفجره از پست های ایست و بازرسی و تسریع در تکمیل کمربند امنیتی بغداد دستور داد. لازم به ذکر است که انفجار تروریستی بامداد یکشنبه در منطقه «الکراده» در مرکز بغداد پایتخت عراق به کشته و زخمی شدن ده ها نفر منجر گردید. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه