English

افزایش مسافرت صهیونیستها به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس

اداره مرکزی آمار در بیانیه ای از افزایش میزان مسافرت شهرک نشینان صهیونیست ساکن اراضی اشغالی به کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس خبر داد.

افزایش مسافرت صهیونیستها به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج، طبق آمار مراکز سرشماری رسمی رژیم صهیونیستی مسافرت صهیونیستها به کشورهای عربی افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای میزان خروج اسرائیلی ها از فلسطین اشغالی را اعلام کرد؛ در این بیانیه آمده است که از ماه ژانویه تا ماه ژوئیه گذشته بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار اسرائیلی، اراضی اشغالی را ترک کرده اند که نسبت به سال گذشته میلادی ۱۴/۹ درصد افزایش داشته است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است که بر اساس آمار مذکور انتظار می رود که بیش از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار اسرائیلی تا پایان سال جاری فلسطین اشغالی را ترک کنند که رقمی بی سابقه در تاریخ رژیم صهیونیستی محسوب می شود. این بدین معناست که ۸۷ درصد از مجموع ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری که در اراضی اشغالی حضور دارند، در سال جاری به صورت دریایی، زمینی و هوایی مسافرت خواهند کرد.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: از آغاز سال جاری ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۴۰۰ اسرائیلی از طریق فرودگاه بن گورین مسافرت کرده اند. تنها در ماه ژوئیه گذشته ۸۳۱ هزار اسرائیلی به سفر رفتند. در ماه ژوئن و ژوئیه دستکم یک میلیون و ۳۷۹ هزار اسرائیلی به خارج سفر کرده اند که آمار بالایی در تعداد مسافران محسوب می شود.

در پایان اعلام شده است: ۲۳۴ هزار و ۶۰۰ اسرائیلی از طریق مرزها به کشورهای مجاور و از طریق اردن به عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس مسافرت کرده اند که در مقایسه با سال گذشته ۹/۳ درصد افزایش یافته است. همچنین ۹۹ هزار و ۲۰۰ اسرائیلی نیز به سمت سینای مصر مسافرت کرده اند که بیانگر افزایش ۴۴/۹ درصدی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه