تاجفر در این بازدید با اشاره به اینکه صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد کشور نقش مهمی در اشتغالزایی و ارتقای ارزش افزوده دارند، افزود: باید با آموزش و برنامه ریزی، صنایع کوچک و متوسط استان را به سمت توانمندسازی هدایت کنیم تا این صنایع بتوانند در بازارهای جهانی توان رقابت داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: دفتر امور زنان و خانواده استانداری در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رویکرد دولت یازدهم در خصوص لزوم مشارکت بیش از پیش زنان در عرصه های مختلف و همچنین تاکید مقام عالی استان مبنی بر اشتغالزایی و حمایت از صنایع کوچک و کارآفرینان، آموزش، توانمندسازی و استانداردسازی محصولات تولیدی بانوان استان را در دستور کار قرار داده و در این خصوص اقدامات لازم را انجام می دهد.

تاجفر تاکید کرد: توسعه همه جانبه و خودکفایی نیازمند حضور زنان است و امیدواریم با بسترسازی مناسب زمینه تاثیرگذاری و نقش آفرینی زنان در رشد و توسعه استان را بیش از پیش شاهد باشیم.

تاجفر ضمن مقایسه تسهیلات اعطایی در سالجاری نسبت به سالهای قبل گفت: درصد رشد و افزایش تسهیلات نسبت به سال گذشته که تقریبا ۳ برابر بوده نشانگر حمایت و پشتیبانی دولت از کار آفرینی و اشتغالزایی بانوان می باشد.

گفتنی است این واحد تولیدی روکش صندلی اتومبیل در ارومیه برای ۱۵ نفر از بانوان بصورت مستقیم و برای ۲۰ نفر نیز بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی داشته است.