English

گزارش حقوق‌های نامتعارف به صحن مجلس می رود

روح الله حضرت پور عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تشریح عملکرد این کمیسیون در مورد حقوق های نامتعارف گفت که گزارش این موضوع به صحن مجلس می رود.

گزارش حقوق‌های نامتعارف به صحن مجلس می رود

روح الله حضرت پور در مصاحبه با خبرگزاری موج استان آذربایجان غربی بیان کرد که در جمع بندی نهایی این گزارش از دولت نیز نظرخواهی می شود و سپس در صحن مجلس ارائه خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات گزارشی از اقداماتی که در زمینه حقوق های نامتعارف انجام شده با دلایل آن به کمیسیون ارائه کرده و گزارش کمیسیون اصل ۹۰ نیز جمع بندی و نتیجه‌گیری از گزارش بازوهای نظارتی مجلس، مرکز پژوهش‌ها و پیگیری های کمیسیون خواهد بود.

وی افزود: موارد این تخلفات و حقوق های نامتعارف ناچیز است و در مورد نوع بازگشت این مبالغ به خزانه در گزارش پیشنهاداتی نیز مطرح شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به هر حال دولت در برخورد با پرداختی های نامتعارف پیشگام شد و اقدامات خوبی انجام داد که این موارد نیز در گزارش لحاظ خواهد شد و در گزارش کمیسیون اصل ۹۰ همچنین پیشنهاداتی نیز مطرح می‌شود تا خلأهای قانونی موجود با طرح مجلس یا لایحه دولت و یا تلفیقی از این دو پر شود.

وی در پایان اظهار کرد: در راستای دفاع از حقوق مردم و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی سعی شده است این گزارش کامل و جامع باشد تا بتواند نتیجه مد نظر مردم را فراهم سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه