English

کارگاه آموزشی زندگی هوشمند در ارومیه برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان زندگی هوشمند روز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر استانداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

کارگاه آموزشی زندگی هوشمند در ارومیه برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان زندگی هوشمند روز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر استانداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج استان آذربایجان غربی بهروز کارگری مشاور روانشناسی و پزشک خانواده به عنوان سخنران و مدرس در این کارگاه یکروزه گفت: بخش عظیمی از شخصیت فرزندان تا سن هفت سالگی شکل می گیرد و نقش والدین در توجه به تربیت صحیح و اصولی کودکان در سنین اولیه بسیار مهم و اساسی است.

وی اظهار کرد: فضای خانواده باید به محیطی امن و آرامش بخش برای تمامی اعضای خانواده تبدیل شود تا با تبادل افکار و اندیشه بتوانیم فرزندان را در مقابل آسیب ها و ناهنجاری های جامعه مصون نگه داریم.

کارگری بیان کرد: زندگی مشترک روش، اصول و قاعده مخصوص خود را دارد و بالا بردن میزان مهارت های زندگی در بین اعضای خانواده می تواند نقش تعیین کننده ای در داشتن یک زندگی موفق و سعادتمند داشته باشد.

وی گفت: با کمال تاسف و بر اساس آمار به دست آمده ۳۰ درصد زوج ها به علت معضل خیانت همسران به یکدیگر، به مراکز مشاوره مراجعه می کنند که این مشکل اغلب به علت نبود شناخت کافی همسران از علایق و سلایق یکدیگر به وجود می آید.

کارگری ادامه داد: ازدواج و بچه دار شدن دو رکن اساسی در زندگی مشترک است که باید به صورت آگاهانه انتخاب شود و زوج هایی که بدون آمادگی لازم اقدام به این دو مقوله مهم کنند، در ادامه زندگی با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

به گزارش موج، مباحثی همچون حوزه سلامت جسمی و روانی، حوزه خانه، همسر و فرزندان، حوزه محیط کار و اشتغال، حوزه آسیب های اجتماعی و بسیاری از موارد روانشناسی مربوط به حوزه خانواده در این کارگاه آموزشی مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

این کارگاه آموزشی به همت کانون اجتماعی فرهنگی بانوان آذربایجان غربی در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد.

کانون اجتماعی فرهنگی اجتماعی بانوان آذربایجان غربی زیر نظر استانداری در زمینه برگزاری کارگاه های آموزش مهارت خانواده و حوزه ورزشی، حقوقی، مشاوره، مذهبی، گردشگری، هنری و فرهنگی فعالیت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه