English

دمای هوای جنوب آذربایجان غربی ۶ درجه کاهش یافت

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: دمای هوا در جنوب آذربایجان غربی ۶ درجه سانتیگراد کاهش یافت.

دمای هوای جنوب آذربایجان غربی ۶ درجه کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان غربی، اردلان محمدپور در این زمینه افزود: با نفوذ جریان‌های شمالی دمای هوا در جنوب آذربایجان‌غربی در روزهای گذشته به طور میانگین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش یافته است. کاهش شش درجه‌ای دمای هوا در جنوب آذربایجان غربی

وی افزود: با نفوذ این جریان‌ها حداقل دمای هوا در شبانه روز گذشته در تکاب به دو درجه سانتیگراد، اشنویه پنج درجه، شاهین دژ شش درجه، میاندوآب هفت درجه و بوکان، سردشت و پیرانشهر هم به هشت درجه سانتیگراد کاهش یافت.

محمدپور اظهارکرد: در شبانه روز گذشته چالدران با حداقل دمای صفر درجه سانتیگراد، سردترین و پلدشت با حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین شهر آذربایجان‌غربی بود و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

وی گفت: در دو روز آینده جنوب آذربایجان‌غربی، جوی آرام و پایدار خواهد داشت و تنها در برخی نقاط بارش خفیف باران به صورت نقطه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد، با اشاره به اینکه احتمال ورود گرد و خاک به منطقه نیز وجود دارد، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته سرعت وزش تندباد در میاندوآب به ۶۸ کیلومتر در ساعت و در مهاباد به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه