English

سیمبانان نمونه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تجلیل شدند

همزمان با دهم و یازدهم اردیبهشت روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر؛ از سیمبانان نمونه شرکت، همکاران یاری رسان در زلزله شهرستان خوی و خادمین زائران اربعین حسینی در پایانه مرز تمرچین تجلیل شد.

سیمبانان نمونه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان غربی، طی مراسمی در سالن همایش شهید رخشا با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران نواحی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی، از سیمبانان نمونه با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

در این مراسم طاهر کیامهر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تبریک روز ملی صنعت برق به فعالان این عرصه از زحمات دلسوزانه همکاران در عرصه توزیع نیروی برق که با تلاش صادقانه خود با وجود مشکلات و چالش های صنعت برق در راستای خدمت رسانی به مردم، عبور از بحران ها و تامین برق پایدار تلاش میکنند قدردانی کرد.

وی گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید با برنامه‌ریزی بهتر و استفاده از نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، با بالا بردن بهره وری باید همگی به خدمت برای رضای خداوندی توجه داشته باشیم و در شرایط کنونی جامعه باید طوری خدمت کنیم که باری از دوش مردم برداریم و مشکلی از مشکلات مردم کم کنیم نه اینکه مشکلی بر مشکلاتشان بیافزاییم.

پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به میزان دو برابر سال گذشته، اهتمام در هوشمندسازی، تلاش برای کاهش تلفات، تدوین، بازنگری و بازبینی برنامه استراتژیک شرکت، تلاش برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف منابع از دیگر اهداف سال 1402 بود که مدیرعامل شرکت برق استان بر تلاش جهت اجرایی شدن صد در صدی آنها تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه