English

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی:

ترویج آموزش های امداد و نجات در روستاها لازم است

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی برلزوم ترویج آموزشهای امداد و نجات در روستاها تاکید کرد.

ترویج آموزش های امداد و نجات در روستاها لازم است

به گزارش خبرگزاری موج، عین اله شریف پور گفت: روستاها با ۷۲ درصد بیشتر از نقاط شهری در معرض بلاهای طبیعی قرار دارند که این مسئله لزوم افزایش آموزش‌های امداد در بخش ها و روستاها را بیش از پیش افزایش می دهد.

وی با اشاره به نقش این سازمان در کمک به آسیب دیده ها تصریح کرد: فعالیت در سازمان جمعیت جوانان هلال احمر یک عشق بی منت است که در جهان امروزی نیاز جامعه به چنین سازمانهایی بیش از پیش احساس می شود.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واقع بودن هلال احمر ماکو در استانی مرزی گفت: اعضای جمعیت جوانان هلال احمر ماکو به دلیل واقع شدن در استان مرزی نقش بین المللی در امر امداد‌رسانی را ایفا می‌کنند.

شریف پور آموزش امداد رسانی و امدادگری را مختص افراد عضو این سازمان دانست و گفت: این سازمان باید به صورت متداول آموزش های لازم را برای تمامی ادارجات، نهادها، مدارس، آموزش دهد.

نماینده مردم در تشریح ویژگی های جمعیت هلال احمر ماکو افزود: اتفاق در لحظه رخ می دهد و باید اعضای این سازمان از واکنش به موقع و سریع برخوردار باشند و این امر در جمعیت هلال احمر ماکو به وفور دیده می شود.

وی با اشاره به رخداد ۴۴ نوع بلای طبیعی در جهان امروزی افزود: باید جوانان جمعیت هلال احمر در تمامی این حوادث اشرافیت داشته باشند تا بتوانند امدادرسانی به موقع و شایسته ای را بر مردمان حادثه‌دیده انجام دهند.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید از مدیریت های سنتی دوری جست و همگام با تکنولوژی و اطلاعات به روز در این بحث اقدام نمود.

شریف پور با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: یکی از دلایل ایجاد این حادثه آشنایی کم اصناف کسبه آن پاساژ با چگونگی مقابله با حادثه آتش سوزی بودکه باید اصناف از آگاهی کامل در باب امداد و نجات برخوردار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر