English

معاون ساماندهی امور جوانان:

۲ میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار جوانان پرداخت می شود

معاون ساماندهی امورجوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: برای راه اندازی کسب و کار جوانان و ایجاد اشتغال، تسهیلات ارزان قیمت تا 2 میلیارد ریال پرداخت می شود.

2 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار جوانان پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رضا رستمی  در جلسه شورای اداری شهرستان تکاب افزود: این تسهیلات به منظور توسعه کسب و کار گروه های جوان جامعه اعطا می شود و اجرای آن مورد تاکید رئیس جمهور است.

وی همچنین بیان کرد: برای توسعه سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان (سمن ها) نیز تسهیلات 200 میلیون ریالی به جوانان پرداخت خواهد شد.

مهندس رستمی از برگزاری دوره های توانمند سازی و آموزش کار آفرینی به جوانان خبر داد و اظهار کرد: مشارکت جوانان با تشکیل سازمان های مردم نهاد در عرصه تولید و اشتغال و جوانگرایی در ساختارهای ملی و استانی ادارات و سازمان ها اولویت اصلی دولت دوازدهم در زمینه ساماندهی امور جوانان است.

وی ادامه داد: دولت دوازدهم با رویکردهای جدید و با حمایت های مجلس شورای اسلامی زمینه های لازم برای مشارکت های حداکثری جوانان در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و افزایش تولید و اشتغال را فراهم کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مشارکت جوانان در زمینه توسعه تولید و اشتغال مورد تاکید جدی دولت دوازدهم است اضافه کرد: به منظور شتاب بخشی به مشارکت جوانان در زمینه تولید و اشتغال، مصوبه ای نیز از سوی رئیس جمهور به دستگاه های دولتی ابلاغ شده است.

رستمی افزود: مشارکت جوانان در زمینه راه اندازی کسب و کار موجب تسهیل فرآیند تولید و اشتغال در حوزه جوانان و ایجاد امید و نشاط در جامعه می شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های شهرستان تکاب گفت: وزارت ورزش و جوانان برای تامین منابع مالی برگزاری جشنواره ملی طراحی و ساخت جواهرات در شهرستان تکاب آمادگی دارد.

رستمی افزود: از نتایج حاصل از این جشنواره به پنج گروه برتر در حوزه طلا و جواهر تسهیلاتی تا سقف 2 میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد برای راه اندازی کسب و کار توسط جوانان در این زمینه پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: با راه اندازی و تشکیل چهار سازمان مردم نهاد جوانان، به زودی خانه جوان نیز در شهرستان تکاب تاسیس می شود.

مهندس رستمی با تاکید بر مشارکت نهادمند جوانان شهرستان تکاب در زمینه تولید و اشتغال بر محور طلا و جواهر ادامه داد: با توجه به ظرفیت های تکاب در زمینه معادن بزرگ طلا، سازمان های مردم نهاد تلاش کنند طرح جامع کسب و کار و گردشگری طلا و جواهر را اجرا کنند.

فرماندار تکاب نیز در این جلسه با اشاره به پتانسیل های این شهرستان در بخش های مختلف گفت: چهره عمرانی و اقتصادی تکاب با اقدامات صورت در سال های اخیر در آستانه تحول قرار گرفته است.

ایرج ثقفی  با اشاره به پتانسیل‌های توسعه و پیشرفت شهرستان در بخش های معادن و گردشگری افزود: امسال نیز خدمات خوبی در حوزه های عمرانی و صنعتی در تکاب انجام شده است.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم با تکمیل و بهبود زیرساخت های عمرانی تکاب از جمله راه های مواصلاتی زمینه توسعه فعالیت های جوانان و گسترش کسب و کار آنان در بخش های مختلف فراهم شود.

امام جمعه تکاب نیز در ابتدای جلسه شورای اداری با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در جهت توسعه و پیشرفت گفت: تکاب علاوه بر پتانسیل های غنی و طبیعت بکر،جوانان مستعد و خلاق و موفقی دارد. 

حجت الاسلام برادری افزود:امیدواریم وزارت ورزش و جوانان با نگاه ویژه به شهرستان تکاب برای حل مشکلات این حوزه تلاش نموده تا کمبودهای گذشته جبران شود.

امام جمعه تکاب نیز در جلسه شورای اداری گفت: تکاب علاوه بر پتانسیل های غنی و طبیعت بکر،جوانان مستعد و خلاق و موفقی دارد 

حجت الاسلام برادری افزود:امیدواریم وزارت ورزش و جوانان با نگاه ویژه به شهرستان تکاب برای حل مشکلات این حوزه تلاش نموده تا کمبودهای گذشته جبران شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه