به گزارش خبرگزاری موج استان آذربایجان غربی، در جلسه امروز شورای اداری استان، آیین معرفی و تجلیل از ۳ دستگاه برتر استان که در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شده بودند، برگزار شد و با اهدای لوح و هدایایی از سوی استاندار آذربایجان غربی، از این دستگاهها تجلیل بعمل آمد.

بر اساس ارزیابی انجام گرفته از سوی سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان غربی، به ترتیب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با کسب ۱۸۴۸ امتیاز، اداره کل آموزش و پرورش استان با ۱۸۱۴ امتیاز و شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیز با کسب ۱۸۰۸ امتیاز، بعنوان دستگاههای برتر استان در جشنواره شهید رجایی معرفی و مورد تجلیل استاندار، معاونین استاندار و اعضای شورای اداری استان قرار گرفتند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در ارتباط با ارزیابی عملکرد دستگاهها اظهار کرد: کار ارزیابی دستگاههای استان از بهمن ماه سال ۹۴ آغاز شد که در این فرایند، بیش از ۲۰۰ کارشناس بر اساس محورها و شاخص های عمومی و اختصاصی و بر اساس مستندات موجود، عملکرد دستگاهها را ارزیابی و دستگاههای برتر را احصاء نمودند.

وی افزود: گزارش ارزیابی های انجام گرفته، در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان به ریاست استاندار محترم ارائه و در نهایت مورد تصویب این شورا و ستاد اجرایی جشنواره شهید رجایی قرار گرفت.

حضرتی همچنین از دستگاههای استانی که حائز رتبه های برتر کشوری شده اند نیز خواست، گزارشات مربوطه در این زمینه را به سازمان برنامه و بودجه استان ارائه کنند تا در جلسات آتی شورای اداری نیز از این دستگاهها تجلیل شود.