English

من دریاچه ارومیه هستم

اعلام حمایت مردم، هنرمندان و سیاسیون از کمپین احیای دریاچه ارومیه به صورت گسترده ای در حال گسترش است.

من دریاچه ارومیه هستم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از آذربایجان غربی، پس از درخواست فرهنگسرای جوان و ستاد احیا دریاچه ارومیه از رضا کیانیان چهره شهیر سینمای ایران و فعال محیط زیست، مبنی بر حمایت از کمپین با عنوان «من _ دریاچه _ ارومیه _» هستم، رضا کیانیان در اقدامی درخور تحسین با حمایت از کمپین مذکور و فراخواندن سایر هنرمندان و اقشار مختلف مردم و مسئولین برای پیوستن به این کمپین مردمی، موجی از حمایت چهره های سرشناس هنری و مردمی مانند پرویزپرستویی، رخشان بنی اعتماد، یغما گلرویی، امیر آقایی، هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس و … در بر داشت که با امضا حمایتی خود از کمپین مذکور توجهات فراوانی را به سوی مساله احیا دریاچه ارومیه جلب نمودند.
رضا کیانیان در مردادماه امسال از سوی ستاد احیا دریاچه ارومیه و فرهنگسرای جوان ارومیه بعنوان حامی احیای دریاچه ارومیه انتخاب گردید و در این راستا با درخواست برای حمایت از دریاچه ارومیه، روزهای پر مشغله ای را در جلب حمایت و پیوستن به کمپین#من _ دریاچه _ ارومیه _ هستم می گذراند.
علاقمندان به محیط زیست و دریاچه ارومیه می توانند از طریق آدرس http: / / yon. ir / t۵E۲ در کمتر از یک دقیقه حمایت خود را از احیای دریاچه ارومیه اعلام کنند.
لازم به یادآوری است که رضا کیانیان پیش از این با بازدید از آبشار سوله دوکل در کمپین حمایت از آبشار سوله دوکل ارومیه نیز حمایت خود را از حفظ این آبشار اعلام کرده بود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه