English

افتتاح اولین آمفی تئاتر روباز خوی طی یک ماه آینده

سخنگوی شورای اسلامی شهر خوی گفت: اولین آمفی تئاتر روباز شهرستان خوی با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر در حال اجراست و تا یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

افتتاح اولین آمفی تئاتر روباز خوی طی یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان غربی، سجاد چهره آرا در نشست خبری با اهالی رسانه و مطبوعات خوی اظهار داشت: آماده سازی تیر ورق های عرشه تقاطع غیر همسطح جهاد به اتمام رسیده و در حال رنگامیزی است. اجرای این پروژه در حال حاضر تسریع یافته، و نمای رمپ غربی به اتمام رسیده و بخشی از نمای رمپ ضلع شرقی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: فونداسیون ویژه چراغ های روشنایی و سیم کشی آن انجام شده و در مرحله نصب چراغ های روشنایی قرار دارد. همچنین ۵۰ درصد از جدول کشی عرشه انجام شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خوی تاکید کرد: با ورود مجموعه عمرانی شهرداری برای اجرای این پروژه در حدود ۱۵میلیارد ریال در بخش هزینه صرفه جویی می شود.

چهره آراء اظهار داشت: اجرای پروژه باغ پوریا طی هفته جاری مجددا آغاز شده است و در حال حاضر محوطه سازی آن انجام می شود. محوطه این پروژه ۱۲۰۰ متر مربع بوده و اجرای سنگ چینی محوطه، فضای سبز، تاسیسات برق و زیباسازی در دست اجراست. احداثسرویس بهداشتی، نصب صندلی های نشیمن نیز پس از اتمام محوطه سازی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: طراحی و اجرای نماد پوریا نیز از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته است و با توجه به روند اجرا و اراده شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی برای اتمام این پروژه، طی دو ماه آینده شاهد اتمام کلی آن خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر خوی گفت: اولین آمفی تئاتر روباز شهرستان خوی با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر در حال اجراست و در حال حاضر عملیات سنگ فرش، اجرای نما، تاسیسات و روشنایی انجام می شود و در صورت تهیه و نصب صندلی های تماشاگران تا یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

چهره آراء افزود: پروژه دفتر خبری صدا و سیمای خوی نیز از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری است که با هزینه ای بالغ بر ۷۵۰میلیون تومان به اتمام رسیده است.

وی اذعان داشت: این مجموعه دارای ۶۷۵ متر مربع زیربنا بوده و تاسیسات موتورخانه‌ای نیز نصب شده و آماده بهره برداری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه