English

ثبت چهار هزار گزارش مردمی در سامانه سجام آذربایجان شرقی

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته بالغ بر چهار هزار عنوان گزارش مردمی در سامانه سجام (سامانه جامع ارتباط مردمی) ثبت و رسیدگی شد.

ثبت چهار هزار گزارش مردمی در سامانه سجام آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، احمد موقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه سامانه سجام یکی از بهترین، مناسب ترین و کوتاه ترین مسیرها برای ارایه گزارش های مردمی از انواع تخلفات در دستگاه های اجرایی و اداری، مسایل و مشکلات حوزه های قضائی است، افزود: در این سامانه آحاد مردم می توانند گزارش خود در حوزه های گوناگون را ثبت و ارسال و روند رسیدگی را مشاهده کنند.

وی حقوق عامه، آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی، مسایل و مشکلات مدیریت شهری، قصور و ترک فعل ادارات دولتی و عمومی را از جمله بیشترین موارد مربوط به گزارش های مردم آذربایجان شرقی در سامانه سجام عنوان کرد.

موقری با بیان اینکه دستگاه قضائی از سامانه سجام برای بهبود روند اداری کشور و کاهش تخلفات اداری بهره مند می شود، یادآور شد: از مجموع گزارش های مردمی ارسال شده در سال گذشته، تعداد یکهزار و ۵۰۰ گزارش به دادستان های عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان های استان برای رسیدگی دقیق ارسال شد که این به معنی تشکیل پرونده قضائی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه