English

انتقال ۳۱ میلیارد مترمکعب گاز از طریق خطوط لوله منطقه هشت عملیات

مدیر منطقه هشت عملیات گاز از انتقال ۳۱ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه در سال گذشته خبرداد.

انتقال ۳۱ میلیارد مترمکعب گاز از طریق خطوط لوله منطقه هشت عملیات
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، فیروز خدائی روز سه شنبه در تشریح عملکرد سال گذشته این منطقه اظهار کرد: این میزان گاز طبیعی برای مصارف خانگی، نیروگاه ها، صنایع و صادرات از طریق تاسیسات این منطقه انتقال یافت.

وی افزود: با تدابیر لازم، برنامه ریزی منطقی و مدیریت صحیح، این منطقه عملیاتی توانست زمستان سال گذشته را بدون قطعی گاز با موفقیت پشت سر گذاشته و به تعهدات خود به درستی عمل کند

وی گفت: امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با حمایت از تولید کنندگان داخلی و خدمت رسانی مطلوب به مردم، بتوانیم شعار سال را جامه عمل بپوشانیم.

خدائی ادامه داد: به منظور حفظ حریم خطوط لوله انتقال گاز، سال گذشته ۴۶ هزار کیلومتر از مسیر خطوط لوله در منطقه هشت عملیات پایش شد

وی، هدف از بررسی و پایش های مستمر در خطوط لوله را صیانت از خطوط لوله گاز عنوان کرد و گفت: با توجه به موقعیت اقلیمی و استراتژیکی منطقه و نقش تعیین کننده انرژی پاک در تامین گاز خانگی، صنایع، نیروگاه‌ها و همچنین ایجاد تعاملات اقتصادی، حفاظت و حراست از این سرمایه های ملی بسیار حائزاهمیت است.

خدائی افزود: در نتیجه پایش های سال گذشته، ۲۸۸ مورد اخطار در جهت رفع تجاوزات حریم خطوط لوله و ۴۴۲ مورد نیز رفع تجاوز از حریم صورت گرفت و به بیش از سه هزار استعلام پاسخ داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه