English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

دستگاه‌های اجرایی جایگاه مردم در برنامه‌ها را مشخص کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: بر همین اساس، دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی باید جایگاه مشارکت مردمی در برنامه‌ها و طرح‌های خود را اعلام و مشخص کنند.

دستگاه‌های اجرایی جایگاه مردم در برنامه‌ها را مشخص کنند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حیدر فتح‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: امسال شناسایی ظرفیت‌های غیرفعال و شناسایی نشده و تبدیل آنها به ظرفیت‌های فعال و موثر برای ارتقای شاخص‌های بهره‌وری و سهم ارزش‌افزوده آذربایجان شرقی از کل کشور و استفاده بهینه از منابع و دارایی‌های استان باید با جدیت پیگیری شود.

وی اظهار کرد: در این راستا تمامی دستگاه‌هایی اجرایی آذربایجان شرقی در کنار وظایف جاری، برنامه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های مورد نظر را با لحاظ شعار جهش تولید با مشارکت مردم، تعریف و برنامه زمان‌بندی شروع و اتمام آن را در سال ۱۴۰۳ به‌صورت عملیاتی ارائه کنند.

فتح‌زاده بر لزوم تعیین شیوه تامین منابع مالی، مشخص کردن جایگاه مشارکت بخش خصوصی، شاخص‌های کارآیی، اثربخشی و بهره‌ور بودن و در نهایت تسهیل‌گری در اتمام طرح‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد.

وی بر ضرورت ارتقای بهره‌وری و سهم ارزش‌افزوده آذربایجان شرقی در سال جاری تاکید و اضافه کرد: در سال جدید برنامه‌‌محوری به جای مسئله‌محوری مهم‌ترین اولویت برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی استان است.

فتح‌زاده گفت: امسال مولدسازی در تامین منابع مالی طرح‌ها و تعیین برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها نقش مهم و موثری خواهد داشت که بر همین مبنا برنامه محور بودن دستگاه‌ها به تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی، تخصیص بهینه منابع و رضایت‌مندی از عملکرد سازمان و دستگاه‌های اجرایی منجر می‌‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه