English

معاون فنی و مهندسی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران؛

جلوبند تراکتور در تراکتورسازی ایران بومی سازی شد

معاون فنی و مهندسی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از دستیابی به تکنولوژی تولید مجموعه جلوبند تراکتور و بومی سازی آن در این گروه صنعتی خبرداد و گفت: قیمت تمام شده نمونه داخلی کمتر از یک سوم مشابه خارجی است.

جلوبند تراکتور در تراکتورسازی ایران بومی سازی شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، امیر جدیری فیضی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دستیابی به این تکنولوژی از هیچ الگو و نمونه مشابه خارجی استفاده نشده است بلکه با اتکاء به دانش متخصصان داخلی و مهندسان تراکتورسازی در کمتر از ۶ ماه موفق به طراحی و تولید نمونه شدیم.

وی افزود: این مزیت تراکتوری در ایران وجود نداشت و کمتر به آن توجه شده و حتی در حوزه ادوات سازی نیز برای این تکنولوژی در کشور کمترین گامی برداشته نشده بود که با طراحی و تولید مجموعه اتصال سه نقطه و PTO جلو بند تراکتور، شاهد رونق گرفتن تولید ادوات جلو بندی تراکتور نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ایده اضافه کردن این مجموعه برای تراکتور بعداز دریافت استاندارد روسیه و حضور در بازارهای اورآسیا شکل گرفت، تاکید کرد: با توجه به گرانی و محدودیت منابع در بیشتر کشورها، استفاده از توان و ظرفیت های تراکتور حائز اهمیت است بنابرین پاسخگویی به نیاز و خواسته های مشتریان این پروژه در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن طراحی و نمونه سازی آن صورت گرفت.

جدیری اعلام کرد: تکنولوژی این سیستم در اختیار معدود کشورهایی همانند آمریکا، هلند، انگلیس و چین بود که کمتر تمایل به ارائه آن به سایر تولید کنندگان داشتند و مهمتر اینکه باتوجه به تنوع تولیدی تراکتورهای شرکت های مختلف اتصال سه نقطه قابل نصب بر روی محصولات سایر تراکتورها نبود و حالت اختصاصی داشت .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه