English

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند تا اگر حضور کمتر باشد، نظام دینی و انقلابی ما را تضعیف کنند.

 دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم قبل از ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با توجه به سفارش رهبر معظم انقلاب، وظیفه دینی و ملی هر فرد ایرانی است و حتی بر افرادی که اعتقادات مذهبی اندکی داشته و پایبندی کمتری به مسائل مذهبی دارند، واجب است، زیرا به‌عنوان ایرانی، کشور خود را دوست دارند و باید در سرنوشت خود نقش‌آفرین باشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه با حضور پای صندوق‌های رأی، به وظیفه خود عمل کردم، گفت: ملت نیز در اولین ساعات برگزاری انتخابات در شعبه‌های اخذ رأی حضور خوبی دارند و این حضور در ساعات آینده بیشتر و معنادار خواهد شد.

آل‌هاشم‌با گلایه  از دستگاه‌های ذی‌ربط به‌خاطر بروز اشکال در سامانه‌های اخذ رأی و ثبت نمایندگان داوطلبان در شعبه‌های اخذ رأی، ادامه داد: این اشکال در دوره‌های قبل نیز روی داده بود.

وی با اشاره به اینکه هر داوطلب می‌تواند یک نماینده در ۶ صندوق اخذ رأی معرفی کند، یادآور شد: با بروز اشکال در این سامانه، امکان معرفی نمایندگان داوطلبان در شعبه‌های اخذ رأی مقدور نیست.

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه این مشکل را به ستاد انتخابات کشور و استان اعلام کرده‌ام، ادامه داد: این مشکلات مهم نبوده و آنچه در این انتخابات مهم است، حضور مردم برای لبیک‌گویی به اوامر رهبر معظم انقلاب برای مشارکت گسترده در انتخابات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه