English

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر:

انقلاب اسلامی آغاز ظهور مهدویت و احیای غدیر است

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه انقلاب ما آغاز ظهور مهدویت و احیای غدیر است، اعلام کرد: انقلاب اسلامی به میدان آمد تا ارتباط امیرالمؤمنین را با مهدویت معنادار کرده و بهم پیوند دهد.

 انقلاب اسلامی آغاز ظهور مهدویت و احیای غدیر است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، آیت‌الله کاظم صدیقی امروز در دومین همایش امام زمان (عج) وارث غدیر که در دانشگاه پیام‌نور مرکز تبریز برگزار شد، اظهار کرد: وقایع بعثت، غدیر، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، عاشورا و ظهور، یک زنجیره بهم متصل هستند.

وی ادامه داد: اهداف بعثت در قرآن کریم آمده  که بخشی از آن را حضرت امام خامنه‌ای در روز مبعث بیان کردند: بعثت یک حادثه تاریخی منقضی نیست، بلکه یک چشمه جوشان و همیشه روان است. 

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر بیان کرد: بعثت خورشیدی است که غروب ندارد و همواره روشنایی و حرارت آن مشکلات انسان‌ها را در حدی که خودشان می‌خواهند و استعداد دارند، برطرف می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه غدیر تضمین قوای بعثت نبی مکرم اسلام بود، گفت: اگر غدیر نبود برنامه اسلام ناقص می‌شد، همانا که اسلام برنامه زندگی است. 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دین ما دین فردی نیست، بلکه یک دین جهانی است، عنوان کرد: دین فرانژادی، فرامرزی و فرازمانی است که در منطقه جغرافیایی محدود نیست و در نسلی هم خلاصه نشده، بلکه مثل طلوع خورشید است.

وی تاکید کرد: این دین از نور، انرژی و آب اهمیت بالاتری دارد که همانا برای شما حیات ابدی فراهم می‌کند.  

وی مطرح کرد: خداوند هندسه زندگی و نقشه راه را توسط دین و به‌وسیله انبیا در اختیار انسان قرار داد و با قرآن، دین را در شریان حیات انسان تزریق کرد تا تشنگان عدالت سیراب شوند.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه خداوند غدیر را قرار داد که دین عینیت خود را ثابت کند، گفت: غدیر ویترین همه خوبی‌های یک دین زندگی‌ساز پرجاذبه است که پیغمبر خدا مأمور شد با یک تشریفاتی سه روز مردم را در بیابان متوقف کند تا علی را ببینند، کسی که علی را می‌بیند خدا را می‌بیند و علی آینه همه صفات خداوند است. 

وی علی(ع) را مظهر عینیت قرآن و کمال، صفات الهی و لوح انسان ره‌یافته معرفی کرد که در غدیر به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه غدیر آغاز است نه پایان، گفت: امیرامومنین در این‌باره می‌فرمایند: علم را من آغاز کردم ولی مهدی من، اختتام آن را به دست دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه