English

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خبر داد؛

افتتاح ۱۹۸۰ پروژه‌ی عمرانی در آذربایجان‌شرقی به مناسبت دهه‌ی فجر

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان آذربایجان شرقی از افتتاح ۱۹۸۰ پروژه‌ی عمرانی در استان به مناسبت دهه‌ی فجر سال‌جاری خبر داد.

افتتاح ۱۹۸۰ پروژه‌ی عمرانی در آذربایجان‌شرقی به مناسبت دهه‌ی فجر
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی است، گفت: بالغ بر ۲۴همت برای این پروژه‌ها هزینه شده که با اشتغال ۲۴هزار نفر نیروی کار، پروژه‌های مبارکی است که به دست توانای مسئولین بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: ۱۵۰ برنامه‌ی محوری با ۱۵۰۰ زیر مجموعه با شعار محوری «جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن» برگزار خواهد شد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن، یادواره شهدا، جشن‌ها، نمایشگاه‌های مختلف، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و ادبی، نشست‌های تخصصی علمی، کرسی‌های آزاداندیشی دانش آموزی و دانشجویی، برگزاری همایش‌های تبیینی، شب شعر و خاطره و محافل ادبی، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.  

حجت‌الاسلام اسکندری به مهم‌ترین برنامه به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام(ره) به میهن اشاره کرد و ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) تبریز با حضور خانواده‌های شهدا، روحانیت، اصناف و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

وی گفت: شب مبعث، ویژه برنامه‌ای در امام زاده سید حمزه تبریز با سخنرانی سید احمد خاتمی عضو خبرنگان رهبری و امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن که برنامه‌ی شاخصی برای افزایش یاس دشمن و امیدواری علاقمندان به نظام است با سخنرانی امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان اذعان کرد: ۲۴کیمته اجرایی، ۱۲عضو اصلی ستاد و ۲۱ستاد شهرستانی این اقدامات را پیش بینی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه