English

با تخصیص بودجه توسط سازمان منطقه آزاد ارس؛

عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب شجاع با اعتبار ۱۵۰ میلیاردی آغاز شد

عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب شجاع با اعتبار ۱۵۰ میلیاردی با تخصیص بودجه توسط سازمان منطقه آزاد ارس آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب شجاع با اعتبار ۱۵۰ میلیاردی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، عملیات اجرایی فاضلاب شهری روستای شجاع با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ، فرماندار شهرستان جلفا، معاونین و مدیران این سازمان و سایر مقامات شهرستانی برگزار شد.

مجید کیانی در این مراسم اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی سازمان با ارزیابی اولویت صورت می‌گیرد که هم اکنون اتمام جاده جلفا - مرند در اولویت اول پروژهای عمرانی قرار دارد و از این جاده اهالی، سرمایه‌گذاران، گردشگران و کارکنان سازمان و واحدهای تولیدی منطقه منتفع می‌شوند.

وی تصریح کرد: اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز مردم انجام می‌پذیرد که اجرای شبکه فاضلاب شهر هادیشهر و شجاع به دلیل دخالت مستقیم در سلامت مردم در اولویت قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس یادآور شد: الزامی برای اجرای تمامی پروژه‌های عمرانی توسط سازمان وجود ندارد و قانون به ما جهت تسریع در پروژه‌های عمرانی سایر ادارات دولتی اجازه مشارکت داده است.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو یادآور شد: مطالبات مردم در سطح ملی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌پذیرد که با انتخاب فرد اصلح می‌توانیم در توسعه همه‌جانبه سهیم باشیم.

پروژه اجرای شبکه فاضلاب شجاع و مجتمع‌های مسکونی آن به‌طول ۵ کیلومتر و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز و ظرف ۱۸ ماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این پروژه در راستای تکمیل زیرساخت‌های سایت مسکونی و افزایش بهداشت عمومی اجرا می‌گردد و بهره‌برداری از آن اثرات مثبت زیست‌محیطی داشته و منجر به سالم ماندن آب‌های زیرزمینی و درنهایت افزایش ضریب سلامت شهروندان خواهد گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه