English

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

فاینانس خط دو مترو تبریز با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه به شورای اقتصاد رفت

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: فاینانس خط دو مترو تبریز با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه به شورای اقتصاد رفت.

فاینانس خط دو مترو تبریز با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه به شورای اقتصاد رفت
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی با اعلام این خبر اظهار کرد: فاینانس خارجی خط دوم قطار شهری تبریز فاینانس چندین سال بود که مطرح بود و سال گذشته نهایی شد که چین این فاینانس را با مبلغ تقریبی ۴۰۰ میلیون یورو بر عهده گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان شامل غرب کشور ادامه داد: پروسه اداری در ایران باتوجه به تضمین ۱۵ درصدی دولت طولانی میباشد که با پیگیری از معاون اول رییس جمهور این طرح جزو مصوبات بانک مرکزی آمد و طرف چینی نیز پذیرفته بود و قرارگاه خاتم‌ نیز مجری این پروژه است.

تاج الدینی همچنین افزود: مجوز ماده ۶۲ جهت تضمین دولت برای پرداخت اقساط است که تا پایان آذر برای آن مهلت داشتیم که با آقای متفکر آزاد پیگیر بودیم تا باید مصوبه شورای اقتصاد و مجوز ۶۲ و اسناد آن بروزرسانی میشد.

تاج الدینی با اشاره به اینکه متاسفانه بحث فاینانس مترو تبریز به شورای اقتصاد نرفته بود، تاکید کرد: با آقای متفکرآزاد نامه مشترک نوشتیم به آقای منظور و دستور گرفتیم و با مراجعه به سازمان برنامه و بودجه در دستور جلسه شورای اقتصاد قرار داده شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس در پایان گفت: که رقم فاینانس ۴۲۰میلیون یورو حدود ۵۰ همت است که از یکی ابر پروژه هادر جذب سرمایه خارجی و توسعه استان میباشد که در این مساله سایر نمایندگان تبریز و استان نیز همکاری بسیاری را داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه