English

سازمان منطقه آزاد ارس و اتحادیه تجاری ایران و روسیه به توافق رسیدند؛

ایجاد هاب صادراتی از ارس به اتحادیه اوراسیا برای فروش تولیدات منطقه

سازمان منطقه آزاد ارس و اتحادیه تجاری ایران و روسیه به توافق ایجاد هاب صادراتی از ارس به اتحادیه اوراسیا برای فروش تولیدات منطقه رسیدند.

ایجاد هاب صادراتی از ارس به اتحادیه اوراسیا برای فروش تولیدات منطقه
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تفاهم‌نامه همکاری متقابل بین سازمان و اتحادیه تجاری ایران و روسیه در زمینه تجارت متقابل و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی ارس منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بازاریابی و توسعه بازار و معرفی محصولات تولیدی منطقه آزاد ارس در بازارهای روسیه و حمایت از تولید و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی بین دو کشور تسهیل می‌گردد.

فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری و فناوری خارجی در منطقه آزاد ارس برای فعالان اقتصادی روسیه، تشکیل تیم‌های کاری برای استفاده از ظرفیت‌های منطقه جهت گسترش ترانزیت کالا بین ایران و روسیه، همکاری مشترک در زمینه ایجاد زنجیره تامین کالا بین ایران و روسیه از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.‌

هدف‌گذاری مشترک برای ایجاد هاب صادراتی در منطقه آزاد ارس برای استفاده از ظرفیت‌های اتحادیه اوراسیا و ایجاد یک بستری اعتباری به میزان ۲۰ میلیون دلار برای تامین کالا از تولیدکنندگان حاضر در منطقه آزاد ارس به منظور استفاده در بازار کشور روسیه و تامین زمین و تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های تولیدی در منطقه آزاد ارس از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه