English

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

نخستین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار در تبریز برگزار می‌شود

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نخستین رویداد نمایشگاهی تخصصی خدمات کسب و کار همزمان با جشنواره رینوتکس تبریز ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

نخستین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار در تبریز برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، محمدجعفر عظمائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری این رویداد، معرفی خدمات اعضا و نهادهای هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت به کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای مرتبط با فناوری‌های پیشرفته و دانش بنیان است.

وی ادامه داد: با توجه به مأموریت محول شده به اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از سوی وزارت صمت، این نمایشگاه برای اولین بار همزمان با رینوتکس تبریز ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد تسهیل روند فعالیت صنایع دانش بنیان از سوی اعضای هم‌خانواده صمت از قبیل شهرک‌های صنعتی، زمین شناسی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، خانه معدن، و سازمان نظام مهندسی معدن است.

عظمائی گفت: معرفی و شناسایی خدمات مورد نیاز فعالان اقتصادی، کمک به تسهیل فرایند امور شرکت‌های دانش بنیان و فناور، ایجاد فرهنگ استفاده از خدمات کسب و کار شرکت‌های ارائه دهنده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کسب و کار در چهار حوزه، تسهیل و تأمین مالی کسب و کارها، امور زیربنایی، صدور مجوزها و خدمات مرتبط با آموزش و پژوهش برگزار می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: جایزه ملی فناوری ربع رشیدی نیز به همت وزارت صمت همزمان با روز اختتامیه نمایشگاه رینوتکس تبریز ۲۰۲۳ به صنوف فناور، دستگاه‌های حامی فناور، خیران حامی توسعه کسب و کار و فناوری اهدا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه