English

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

بسیج بازوی قوی نظام در روزهای سخت است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: از بسیج به عنوان بازوی قوی نظام در هر زمان و مکان و در روزها و شرایط سخت است.

بسیج بازوی قوی نظام در روزهای سخت است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، علی اکبر سلمانی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از بسیجیان نمونۀ ملی و استانی بنیاد آذربایجان شرقی که در گرامیداشت هفتۀ بسیج برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، تمثیل بسیج به «شجرۀ طیبه» از منظر حضرت امام خمینی (ره) را مورد اشاره قرار داد و خطاب به بسیجیان حاضر در جلسه گفت: افتخار می‌کنیم در خدمت عزیزانی هستیم که از طلایه داران پاسداشت و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: بسیج به عنوان بازوی قوی نظام، همیشه در هر زمان و مکان و در سخت‌ترین شرایط پا در رکاب بوده و خاری بزرگ در چشم دشمنان محسوب می‌شود.

سلمانی با قدردانی از خادمان بسیجیِ خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار کرد: انصافاً همۀ همکاران بسیجی ما در بنیاد، در تجلیل و تکریم جامعۀ هدف تلاش صادقانه داشته و در پاسخگویی به مطالبات ایثارگران عزیز همت می‌گمارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل و کارمندان شهید مدنی (ره) سپاه عاشورا هم در این آئین با تبریک هفته بسیج و تمجید از ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتخاب و معرفی بسیجیان نمونۀ ملی و استانی گفت: گرامیداشت هفته بسیج نمادین بوده و باید این گرامیداشت در تمام طول سال اتفاق بیفتد.

سرهنگ ناصر فرهادی با بیان اینکه توفیق خدمت به خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران عزیز از جمله افتخارات ارزشمند پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران است، افزود: باید بدانیم که هدف اصلی در نظام اداری باید جلب رضایتمندی مردم و رفع مشکلات آنان باشد.

وی ادامه داد: بسیج تشکیلاتی تک بُعدی نیست بلکه حضرت امام خمینی (ره)، بسیج را برای همه عصرها و زمان‌ها مبتنی بر آیات الهی بنا نهادند و بر همین اساس امروز بسیج در حوزه‌های گوناگون از عرصۀ سیاسی و اقتصادی گرفته تا عرصۀ فرهنگی و نظامی حضور موفقی دارد.

در این آئین «جواد علیپور» از ستاد استانی و «تکذبان صوری نژاد» از ادارۀ آذرشهر به عنوان بسیجیان نمونۀ ملی و «موسی برموده» از موسسۀ توانبخشی، فرهنگی و ورزشی ایثار (صدرا) و «رقیه حسینعلیپور» از ادارۀ تبریز به عنوان بسیجیان نمونۀ استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شده و با اهدای لوحی مورد تکریم قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه