English

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد؛

پیگیری تأمین اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از پیگیری تأمین اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد.

پیگیری تأمین اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امروز در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، این بنیاد میزبان سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان شد تا روند تخصیص اعتبارات این مصوبات در یک بازدید میدانی پیگیری شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیۀ این بازدید گفت: در تلاش هستیم با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبار پروژه‌ها و مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در اسرع وقت تأمین شود.

علی اکبر سلمانی افزود: در این بازدید و نشستی که بعد از بازدید برگزار شد، سرپرست معاونت توسعۀ مدیریت و منابع انسانی و همچنین معاون اداره مهندسی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نیز مدیر موسسۀ ایثار تبریز به صورت جداگانه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور ارائه کردند و با مساعدت قابل تحسین سرپرست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مقرر شد بخش باقی ماندۀ اعتبار مصوبات، در کم‌ترین زمان ممکن در وجه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت گردد.

وی از نگاه ویژۀ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به تأمین اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی قدردانی و تاکید کرد: تحقق وعدۀ تأمین اعتبارات را تا حصول نتیجه، دنبال خواهیم کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: از محل اعتبارات سفر دور نخست ریاست محترم جمهوری به استان، ۲۰ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان، ۲۰ میلیارد تومانِ دیگر برای توسعه و تجهیز بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز و ۷ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز موسسۀ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تبریز (صدرا) اختصاص پیدا کرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه