English

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

مهاجرت معکوس برای فرار از سرزمین‌های اشغالی شروع شده است

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مهاجرت معکوس برای فرار از سرزمین‌های اشغالی شروع شده و به زودی هیچ امنیتی در رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

مهاجرت معکوس برای فرار از سرزمین‌های اشغالی شروع شده است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محسن بزرگی در دومین همایش حقوق شهروندی و ایثار آذربایجان شرقی که در تبریز برگزار شد، ضمن محکومیت بمباران شب گذشته بیمارستان غزه، اظهار کرد: این حمله ناجوانمردانه چهره کریه و ذات وحشیگری صهونیست‌‎ها را نشان داد تا اذهان عمومی جهان بیش از پیش به کودک کشی این رژیم پی ببرند. از این پس امنیت در رژِم صهیونیستی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان این‌که ۱۵ مهر ماه، تاریخ آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی، نقطه عطفی در تاریخ صهونیست‌ها است، افزود: از این تاریخ به بعد با یک اسرائیل شکست خورده مواجه هستیم که ضربات بسیار مهلک از جبهه مقاومت متحمل خواهد شد. در اثر تحولات روزهای اخیر، ساختار ذهنی و روانی رژیم صهیونیستی با حملات حماس بر هم خورده و از بین رفته است.

وی با بیان این‌که طی روزهای آینده، خباثت‌های رژیم صهیونیستی برای افکار عمومی جهانیان نماین تر می‌شود، اظهار کرد: بدون تردید اگر این حملات تداوم داشته باشد شاهد بیداری مقاومت در بین مسلمانان جهان خواهیم بود و این حرکت عمق بیشتری خواهد یافت.

بزرگی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در بین مسلمانان زنده و پویا بوده و این فرهنگ اصیل و ناب اسلامی به معنی ذلت ناپذیر بودن مسلمانان است که نور معنویت امام حسین(ع) آن را در جهان گسترانده است.

وی با بیان این‌که طوفان الاقصی عاملی مهم در از بین بردن اسطوره‌سازی مصنوعی و هیمنه رژِم صهیونیستی بوده بر نزدیکی زمان نابودی این رژیم و آزادی قدس شریف تاکید کرد.

وی در ادامه از این سازمان به عنوان تضمین کننده حیات انقلاب اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب یاد و اضافه کرد: این نهاد در کنار توجه به مسائل رفاهی و خدمات رسانی به جامعه هدف، باید نسبت به حرکت‌های معنوی نیز اقدام و برنامه ریزی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه