English

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خبر داد؛

مولدسازی بهترین فرصت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: مولدسازی را بهترین فرصت برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام دستگاه های اجرایی استان است.

مولدسازی بهترین فرصت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حیدر فتح زاده ظهر امروز در جلسه کارگروه مولدسازی استان، اظهار کرد: براساس آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌ها، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند دارایی‌هایی که در راستای وظایف ذاتی دستگاه مشمول استفاده نمی‌شود یا فضاهای اداری فاقد توجیه اقتصادی از جنبه سرانه استاندارد را واگذار و مولدسازی کنند.

وی ادامه داد: دارایی‌هایی که بیش از یک سال راکد یا بدون استفاده باقی مانده، دارایی هایی با کاربری یا بهره‌برداری تجاری، مسکونی، اقامتی و مشابه آن و دارایی‌هایی که در سادا ثبت نشده، عرصه املاکی که نسبت به اعیان متناسب نبوده و قابلیت تفکیک دارند می توانند مشمول مولدسازی قرار گیرند.

فتح‌زاده تصریح کرد: این دارایی‌ها می‌توانند در قالب فروش به صورت نقد یا اقساط، واگذاری حق انتفاع با کاربری‌های مختلف در قالب عقود اجاره، مشارکت در ساخت با بخش غیردولتی، تهاتر دارایی‌های مازاد و استفاده از نهادها و ابزار بازار سرمایه و سایر روش‌ها واگذار شوند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: مولدسازی به منزله فروش دارایی ها نیست؛ بلکه به منظور استفاده بهینه از منابع با رویکرد ارتقای بهره وری منابع و مشارکت بخش خصوصی در اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه