English

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

ثبت روستای گردشگری کندوان نمایش قدرت خانواده ایرانی است

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ثبت روستای گردشگری کندوان نمایش قدرت خانواده ایرانی است که نشان از بزرگی ماست، تاریخ مردم و سبک زندگی مردم آذربایجان بسیار قوی و دارای سابقه طولانی است.

ثبت روستای گردشگری کندوان نمایش قدرت خانواده ایرانی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مریم جلالی روز پنجشنبه در مراسمی که به همین مناسبت در محل روستای کندوان با حضور رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: ثبت روستای گردشگری کندوان نمایش قدرت خانواده ایرانی است که نشان از بزرگی ماست، تاریخ مردم و سبک زندگی مردم آذربایجان بسیار قوی و دارای سابقه طولانی است.

جلالی با تبریک به مردم ایران در روستای کندوان که از صخره زمختی، روح زندگی آفریده اند، گفت: باید شاکر خدا باشیم که این موفقیت را نصیب ما کرده است.

معاون میراث فرهنگی با بیان اینکه این ثبت جهانی باید ظرفیت های عشق و گام دوم انقلاب برای ایجاد تمدن نوین را هموارتر کند، گفت: جهان نمی تواند چشم بر توانایی های گردشگری و تاریخ ایران ببندد.

وی افزود: انسانیت در ایران اهمیت دارد و همه چیز با آن تعریف می شود باید از این امتیاز و مسئولیت بیشتر بهره مند شویم.

عضو هیات رییسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه مردم کندوان بسیار فراتر از اهمیت گردشگری است به همین دلیل صنعت گردشگری منطقه هم رونق گرفته است.

روح الله متفکرآزاد اظهار کرد: از تلاش های میراث و مسولان استانی تشکر می کنم و از وزارت میراث درخواست دارم در کتابچه های گردشگری ایران نامی از آذربایجان نداریم باید برنامه ریزی در این خصوص انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: مظاهر گردشگری آذربایجان باید بیشتر در جهان معرفی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه