English

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

وزارت جهادکشاورزی و تراکتورسازی ایران همواره تعامل مهم و مثبتی داشته اند

معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: همواره وزارت جهادکشاورزی و تراکتورسازی ایران تعامل بسیار مهم و تنگاتنگ و مثبتی داشته اند و سعی براین بوده که تراکتورسازی و وزارت خانه در یک تعامل و دوشادوش هم در خدمت به بخش کشاورزی و تولید کنندگان باشند.

وزارت جهادکشاورزی و تراکتورسازی ایران همواره تعامل مهم و مثبتی داشته اند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمدمهدی برومندی در بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز با اشاره به اینکه در حوزه باغبانی متاسفانه ضریب مکانیزاسیون کمتر از یک اسب بخار در هر هکتار است، اظهار کرد: تلاش داریم با تدوین یک برنامه تحولی دولت و به منظور امنیت غذایی با پرداختن به حوزه مکانیزاسیون صنایع در بخش کشاورزی با اختیارات بیشتر نسبت به گذشته در این برنامه بخش باغبانی کشور به عنوان زیربخش مهم در حوزه کشاورزی کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: به رغم همه توسعه هایی که طی سالهای اخیر در مکانیزاسیون بخش کشاورزی کشور اتفاق افتاد بخش باغبانی چندان رشدی در این زمینه نداشته است و امروز با حضور در تراکتورسازی تبریز بر شتاب گرفتن مکانیزاسیون باغی کشور تاکید شد.

وی افزود: همواره وزارت جهادکشاورزی و تراکتورسازی ایران تعامل بسیار مهم و تنگاتنگ و مثبتی داشته اند و سعی براین بوده که تراکتورسازی و وزارت خانه در یک تعامل و دوشادوش هم در خدمت به بخش کشاورزی و تولید کنندگان باشند.

برومندی بیان کرد: به طور قطع با منابعی که در وزارت جهاد کشاورزی تعریف شده و تسهیلاتی که دولت مصوب کرده تلاش می کنیم نیاز اساسی بخش تولیدات باغی کشور به تراکتور را تامین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه