English

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

۲۰ موکب در تبریز به عزاداران جامانده اربعین خدمات رسانی می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: ۲۰ موکب در تبریز به شرکت کنندگان در این مراسم خدمات رسانی می کنند.

۲۰ موکب در تبریز به عزاداران جامانده اربعین خدمات رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمعی از دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) توفیق تشرف به کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین حسینی در حرم سیدالشهدا (ع) را داشته اند، اما جمع قابل توجهی از مردم استان به این مهم موفق نشده اند، اظهار کرد: بر همین اساس تبلیغات اسلامی در کنار دیگر نهادهای فرهنگی و مذهبی، برگزاری برنامه ها و مراسم ویژه اربعین را در سطح استان پیش بینی کرده است و موکب هایی نیز برپا شده است.

وی با اشاره به برپایی موکب هایی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از آذربایجان شرقی به سمت مبادی مرزی، افزود: در مناطقی مانند عجب شیر، ایلخچی، آذرشهر، بناب و ملکان که در مسیر تردد زوار داخلی و خارجی از جمله از ترکیه قرار دارند، موکب هایی برپا شده و به مسافران وادی کربلا خدمات ارایه می کنند.

وی یادآور شد: همزمان با این ایام تعدادی از موکب های استان در مناطق مرزی و عراق و مسیرهای منتهی به کربلای معلی مستقر شده و به زوار اربعین خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری همزمان با روز اربعین در تبریز و دیگر شهرستان های استان نیز برگزار می شود، اظهار کرد: مراسم عزاداری جاماندگان اربعین در تبریز از محل مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر به سمت گلزار شهدای وادی رحمت برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در مسیر حرکت عزاداران حسینی از مصلی تا گلزار شهدا موکب ها برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در این مراسم برپا می شود و نمونه چنین مراسمی در شهرستان های استان نیز برنامه ریزی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه