English

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان:

آذربایجان شرقی از جمله استان‌های دارای اقامتگاه استاندارد و رسمی متعدد است

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان گفت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های دارای اقامتگاه های رسمی متعدد و استاندارد است که این مراکز به طور مستمر برای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند.

آذربایجان شرقی از جمله استان‌های دارای اقامتگاه استاندارد و رسمی متعدد است

احمد حمزه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۶ واحد از تاسیسات گردشگری استان مورد ارزیابی و درجه‌بندی قرار گرفته و موفق به طی مراحل استانداردسازی و اخذ گواهی کنترل کیفیت شده اند.

به گفته وی این اقدامات برای ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارائه در تأسیسات گردشگری اجرا می شود و در صورت هر گونه اهمال و سستی با واحدهای متخلف برخورد می شود.

حمزه زاده از استانداردسازی تعداد ۶ واحد از تأسیسات گردشگری آذربایجان شرقی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اضافه کرد: به منظور تداوم استانداردسازی واحدهای فعال گردشگری استان، استانداردسازی این واحدها به اتمام رسید و گواهی نامه کیفیت خدمات برای آن‌ها صادر شد.

وی ادامه داد: واحدهای استاندارسازی شده در سال جاری شامل ۱۱ واحد پذیرایی بین راهی، ۲ سفره خانه سنتی، ۲ هتل آپارتمان و یک هتل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بر لزوم خودداری گردشگران از اقامت در اقامتگاه‌های غیرمجاز تاکید و اظهار کرد: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های دارای اقامتگاه های رسمی متعدد و استاندارد است که این مراکز به طور مستمر برای ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه