English

رئیس هیات گلف آذربایجان‌ شرقی:

حدود ۳۲۱ ورزشکار بیمه شده در رشته گلف فعال هستند

رئیس هیات گلف آذربایجان‌ شرقی گفت: در حال حاضر ۳۲۱ ورزشکار بیمه شده در رشته گلف فعال هستند و در مسابقات گلف که با حضور بیش از صد ورزشکار برگزار می‌شود به نوعی مدعی هستیم.

حدود ۳۲۱ ورزشکار بیمه شده در رشته گلف فعال هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر کوین در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ورزش گلف آن طور که باید شناخته می‌شد، معرفی نشده و متأسفانه خارج از استان آذربایجان شرقی از فعالیت گلف بازان استان تعجب می‌کنند.

رئیس هیات گلف آذربایجان‌شرقی افزود: از زمان عهده دار شدن این مسئولیت سعی کردیم تا هیئت گلف استان را در سه حوزه به نمایش بگذاریم اولی اینکه گلف یک ورزش مفرح بوده و می‌توان به صورت خانوادگی این ورزش را برگزار کنیم دوم اینکه باید ساختارهای اولیه این ورزش را فراهم کنیم و سوم اینکه قهرمانان دوره‌های قبل این رشته را دریابیم لذا در تمامی مسابقات اعلام آمادگی کردیم.

کوین خاطرنشان کرد: در تمامی رده‌های سنی تیم دادیم و در ۱۰ مسابقه که اعزامی داشتیم توانستیم در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مقام اول کشوری را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد در این رشته المپیکی نتایج خوبی کسب کنیم، ادامه داد: وقتی از هیئت گلف صحبت می‌کنیم چهار انجمن به ترتیب مینی گلف، بهکاپ، وودبال و کریکت به چشم می‌خورد.

رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی افزود: برای اولین بار هیئت گلف آذربایجان شرقی با همکاری شهرداری تبریز زمین‌های مینی گلفی که نزدیک به هفت سال بدون استفاده مانده بودند بازسازی و فعال کند.

کوین با اشاره به مسابقات استعدادهای درخشان و المپیاد ایرانی بیان کرد: این مسابقات از سوم تا هشتم شهریور ماه برگزار شده و در رشته گلف هم در بخش آقایان و هم بانوان نمایندگانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در این مدت تفاهم نامه‌هایی با دانشگاه تبریز و پایگاه دوم شکاری انعقاد شده، توضیح داد: خدا را شکر توانسته‌ایم از دانشگاه مذکور تا به این لحظه ۷۸ نفر علاقه مندان به این رشته ورزشی را ترغیب کنیم و دغدغه نداشتن زمین برای تمرین را از بین ببریم.

وی همچنین از هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی صحبت کرده و گفت: با قول مساعدی که آقایان حبیب ستوده نژاد و شرف شاهی به ما داده‌اند قرار است بعد از یک ماه و نیم دیگر در ورزشگاه یادگار یک زمین استاندارد گلف باشد تا بعد از میدان انقلاب تهران که مرتفع‌ترین زمین گلف کشور می‌باشد بهترین زمین گلف در کشور را داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: من تلاش کردم این رشته ورزشی را که ۲ ملی پوش آقا و یک ملی پوش خانم دارد را از تبریز تمرکز زدایی کنم، عنوان کرد: با گسترش این رشته در سطح استان امروزه در شهرهای بناب، مراغه، عجب شیر و اهر نیز فعالیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه