English

معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی:

حجم بالای تماس‌ها با ۱۱۱ دلیل اصلی اختلالات در این سامانه است

معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی گفت: حجم بالای تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ «سامد» از دلایل اصلی بروز اختلال در این سامانه است.

حجم بالای تماس‌ها با ۱۱۱ دلیل اصلی اختلالات در این سامانه است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اژدر عملی با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان سفر دوم رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان شرقی در خردادماه گذشته، بیش از ۱۳۳ هزار نامه و تماس با ۱۱۱ وصول شد که شامل ۶۳ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ و ۷۰ هزار نامه است.

وی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد نامه‌ها و تماس‌های دریافتی در مورد درخواست وام با فراوانی‌های مختلف شامل وام مسکن، تعمیرات مسکن، خرید خودرو، خود اشتغالی و درمان است.

عملی افزود: بلافاصله بعد از دریافت تماس‌ها و نامه‌ها، ۴۰۰ نفر فرآیند بررسی، ویرایش و دسته بندی را آغاز کردند اما به علت ارجاعات و بازگشت خوردن برخی نامه‌ها، فرآیند طولانی شد و روند کاری را با تأخیر مواجه کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز ۱۰ تا ۱۵ نفر در وقت اداری پاسخگوی تماس گیرندگان با سامانه ۱۱۱ هستند اما همانطور که گفته شد ترافیک تماس گیرندگان و حجم بالای تماس‌های ورودی، موجب اختلال و بروز مشکل در سامانه شده که موضوعی طبیعی است اما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که تا به نتیجه رسیدن نامه‌های آنها در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد.

عملی افزود: ترافیک و حجم کاری بالاست و مردم طبق پیامک‌هایی که به آنها ارسال شده است در حال پیگیری نامه‌هایشان از طریق تماس تلفنی با ۱۱۱ هستند البته ما جلوتر از برنامه حرکت می‌کنیم و قبل از حداکثر زمان ۲ ماهه که برای جمع بندی و تهیه فهرست نامه‌های تعیین شده، آن را به تهران ارسال خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه