English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری سه راهبرد اصلی در انتخابات پیش رو است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: این سه راهبرد برای مدیریت فضای کنونی کشور تا اسفند امسال ضروری است تا شاهد برگزاری انتخاباتی همراه با مولفه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باشیم.

امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری سه راهبرد اصلی در انتخابات پیش رو است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم، روز پنجشنبه در ششمین همایش آموزش منطقه ای ستاد انتخابات کشور با شرکت چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در تبریز با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری سه راهبرد اصلی در این انتخابات است که این سه راهبرد برای مدیریت فضای کنونی کشور تا اسفند امسال ضروری است تا شاهد برگزاری انتخاباتی همراه با مولفه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باشیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر حضور حداکثری فرمانداران در بین اقشار مردم، به منظور ایجاد آرامش در بین مردم همراه با گره گشایی از مشکلات، اظهار کرد: دشمن می خواهد ما را عصبانی کند بنابراین باید با صبر و سعه صدر کارها را پیش برد.

وی با اشاره به نصایح و توصیه های حضرت علی (ع) در خصوص انتخاب فرمانداران، گفت: بر این اساس اهل تجربه بودن، نجابت داشتن، از خانواده ریشه دار بودن، شایسته بودن، داشتن برتری اخلاقی، آبرومندی، کمتر حرص و طمع مادی داشتن، خیرخواه بودن وپاکدامن بودن از ملاک های انتخاب فرمانداران و مدیران و کارگزاران است.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه این ویژگی ها باید در انتخاب فرمانداران، مدیران و کارگزاران مورد توجه قرار گیرد، افزود: فرمانداران وظایف متعددی در شهرستان ها دارند و این وظایف نشانه اهمیت و جایگاه آنان در شهرستان هاست.

وی یادآور شد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، فرمانداران نقطه وصل نظام با مردم هستند و باید در انجام وظایف خود اهتمام کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو چهلمین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و به عبارتی هر ۱۳ ماه یک انتخابات در کشور برگزار شده است، یادآور شد: تاکنون ۳۹ تجربه انتخاباتی در میان بحران های متعدد در کشور برگزار شده است و امسال نیز شاهد برگزاری بی نقص ترین انتخابات همراه با امنیت و سلامت خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه