English

فرماندار عباس آباد:

مدیران، ارتباط بیشتری با رسانه ها داشته باشند

فرماندار عباس آباد گفت:مدیران از رسانه ها برای توسعه و پیشرفت کمک بگیرند چرا که مشاوران بسیار قوی، معتمد و خوبی برای پیشبرد اهداف هستند.

مدیران، ارتباط بیشتری با رسانه ها داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جواد اصلانی در همایش خبرنگاران غرب مازندران با رویکرد «نقش تعاملی رسانه با دولت و مجلس» که با حضور حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال نشان دادن نقاط ضعف است و با بزرگ نمایی کردن به دنبال آن است تا به هدف خود که سیاه نمایی و تخریب است، دست یابد.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 36 میلیون کلمه از خبرگزاری ها بیرون می آید، ادامه داد: دشمن با جنگ روانی و ترکیبی به دنبال سلطه بر ملت ها هستند.

فرماندار شهرستان عباس آباد گفت: رسانه ها در افزایش مشارکت عمومی در انتخابات کمک کنند تا انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه احداث کمربندی و آزادراه چالوس به رامسر اشاره کرد و افزود: این مطالبه بحق مردم منطقه است و امیدواریم عملیات اجرایی آن به زودی انجام شود و این منطقه از غرب مازندران از ترافیک سنگین رهایی یابد.

اصلانی خاطرنشان ساخت: بارها در شورای ترافیک بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا بتوانیم به نحوی از سنگینی ترافیک بکاهیم.

وی در پایان بر ضرورت ارتباط گیری بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی با رسانه ها تأکید کرد و افزود: مدیران از رسانه ها برای توسعه و پیشرفت کمک بگیرند چرا که مشاوران بسیار قوی، معتمد و خوبی برای پیشبرد اهداف هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه