English

دبیر علمی جشنواره روابط عمومی های استان:

جشنواره روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی تمدید شد

دبیر علمی جشنواره روابط عمومی های آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد علمی - فرهنگی تا دهم مرداد ماه امسال خبر داد.

جشنواره روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد عزیزی راد با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون ۷۰ سازمان و شرکت در جشنواره روابط عمومی های استان با عنوان «هنر هشتم» شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در جشنواره تا به امروز حدود ۴۵۰ اثر را در دبیرخانه الکترونیکی آن بارگذاری کرده اند، اظهار کرد: زمان برگزاری جشنواره هنر هشتم در آذربایجان شرقی اواخر مرداد ماه امسال خواهد بود.

وی بیان کرد: این جشنواره به همت شورای هماهنگی روابط عمومی ها و انجمن روابط عمومی استان برگزار می‌شود و علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر درباره آن می توانند به آدرس www.azarpr.com/prfestival مراجعه کنند.

وی افزود: در جشنواره "هنر هشتم"، آثار دریافتی روابط عمومی‌های بخش دولتی و بخش خصوصی در محورهای پژوهش و افکارسنجی، برنامه ریزی، انتشارات، اینترنت و فضای مجازی، چند رسانه ای، ارتباطات رسانه ای و مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی و تقدیر قرار خواهند گرفت.

عزیزی‌راد یادآوری کرد: معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های فعال، خلاق و موفق، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی، شناسایی و معرفی الگوهای برتر فعالیت در روابط عمومی‌های استان و همچنین تلاش در جهت ترویج فعالیت‌های تخصصی روابط عمومی‌ها، برخی از اهداف این جشنواره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه