English

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از مجتمع درمانی باباغی تبریز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از مجتمع درمانی باباغی تبریز صبح امروز دیدار کرد.

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از مجتمع درمانی باباغی تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در بازدید از بخش های مختلف این مجتمع بر ضرورت تعریف ردیف اعتباری ویژه برای آن تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه این مجتمع به عنوان یک برند و مرکز جذام کشور شناخته شده است امکان استفاده از فضاهای موجود و ظرفیت های مجتمع در توسعه گردشگری سلامت، ایجاد کلینیک روان درمانی و سلامتکده در آن فراهم است.

وی با بیان اینکه لازم است فضای ۱۰۰ هکتاری مجتمع برای درآمدزایی و ایجاد گردش مالی به صورت خودگردان بهسازی شود، ادامه داد: برای ساماندهی و اصلاح فضای فیزیکی و ساختمان‌ها حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس مجتمع باباباغی تبریز نیز اعلام کرد: ۳۵۰ بیمار مزمن روانپزشکی بستری فاقد حمایت‌های خانواده، ۱۰۰ بیمار جزامی و در مجموع ۴۵۰ نفر تحت پوشش مجتمع درمانی بابا باغی هستند.

علی اصغرزاده فرسودگی تاسیسات و نشتی آب، نقص فنی تاسیسات برق و کمبود نیروی انسانی را از جمله مشکلات مجتمع اعلام و اضافه کرد: موافقت اصولی ۳۵۰ تخت روان را برای مجتمع بابا باغی اخذ کرده ایم اما در تامین نیروهای درمانی و پشتیبانی دچار چالش هستیم.

وی، حمایت‌های مالی صورت گرفته از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را موتور محرکه طرح های عمرانی مجتمع و موجب ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان جهت جذب حمایت‌های مالی و معنوی بیشتر از سوی سایر نهادها و داستگاه‌ها دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه