English

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی:

ارزش‌گذاری فناوری یکی دیگر از اولویت‌های ما است

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: ارزش‌گذاری فناوری یکی دیگر از اولویت‌های ما است که امسال با تلاش جدی فعال خواهد شد.

ارزش‌گذاری فناوری یکی دیگر از اولویت‌های ما است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، رضا کریملو اظهارکرد: منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در سال ۹۳ با تلاش مسئولان وقت استانی تشکیل شد و در این سال‌ها روی شبکه‌سازی و برگزاری نمایشگاه‌های رینوتکس تمرکز کردیم.

وی ابراز داشت: نمایشگاه رینوتکس امسال با تغییرات زیاد و رویکرد متفاوت و قوی با حضور کشورهای خارجی در اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رینوتکس نمایشگاهی برای هم‌افزایی علمی و فناوری ایران با جهان است، ابراز داشت: نمایشگاه رینوتکس امسال با حمایت وزارت علوم برگزار می‌شود که در تقویم وزارت علوم نیز قرار گرفته است.

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی به تقویت شرکت‌ها توسط شرکت‌های بزرگ از اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها برای داشتن یک خروجی خوبی و تقویت تولیدی‌های خرد توسط تولیدکنندگان بزرگ و یافتن چالش‌ها و مشکلات و رفع آنهاست.

وی افزود: با بازنگری در سازمان ربع رشیدی در تلاش هستیم تا نقاط کور و کم توجه در این بخش را تقویت کنیم.

کریملو با اشاره بر اینکه در سال‌های گذشته میهمانان خارجی زیادی از کشورهای همسایه و چین داشتیم، گفت: امسال با گفتمان با کشورهای خارجی و ایجاد فضا برای حضور این افراد با کشورهای روسیه، ترکیه و کشورهای همسایه و چین در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با تاکید بر هم‌افزایی و مشارکت و استفاده از ظرفیت آنها در اقتصاد استان در منطقه ربع رشیدی گفت: در این موضوعات یک نوع کمبودی احساس می‌شد یعنی فن آورانی که در طی این سال‌ها در کنار ما بودند و کارهای زیادی کرده‌اند، اما از نظر شناخت، کمتر کسی در جامعه آنها را می‌شناخت از این‌رو برای امیدافزایی در جامعه و ایجاد انگیزه برای این فعالان باید با رسانه‌ها همراه باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از این جلسات هم‌اندیشی این نیست که بگوییم وضعیت گل و بلبل داریم، افزود: به رغم مشکلات و فراز و نشیب‌های زیادی که داریم باید توفیقات هم روایت شود چراکه ما کارآفرین فناور زیادی داریم که هر کدام آبروی استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه