English

امام جمعه موقت تبریز:

سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی دستاوردهای مادی و معنوی داشت

امام جمعه موقت تبریز گفت: سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان شرقی دستاوردهای مادی و معنوی آن است که نظام اسلامی و خادمان آن علی‌رغم توطئه‌ها و شایعه پراکنی‌های دشمن همواره به عنوان خادمان ملت همراه با مردم برای آبادانی کشور و رفاه مردم تلاش ‌می‌کنند.

سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی دستاوردهای مادی و معنوی داشت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسماعیل روشن تن در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته‌ی تبریز با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به استان، اظهار کرد: سفر دوم ریاست محترم جمهوری اسلامی به تبریز را گرامی می‌داریم و همچنین از مردم انقلابی تبریز که روز قبل با اوراق رنگین و زرین شهر تبریز حماسه خلق کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: نکته‌ی مهم دیگر در این سفر دستاوردهای مادی و معنوی آن است که نظام اسلامی و خادمان آن علی‌رغم توطئه‌ها و شایعه پراکنی‌های دشمن همواره به عنوان خادمان ملت همراه با مردم برای آبادانی کشور و رفاه مردم تلاش ‌می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با بیان اینکه یکی از نکات برجسته‌ی این هفته ۱۴ و ۱۵ خرداد بوده که مصادف با سالگرد امام خمینی(ره) بوده است، اظهار کرد: امام راحل نه تنها از سرآمدان تاریخ ایران بلکه از سرآمدان تاریخ جهان بوده است که یاد و نامش هرگز فراموش نمی‌شود.

وی بیان کرد: امام راحل توصیه کرده‌، هر کسی که خواستار پیشرفت و آبادانی انقلاب اسلامی است همواره باید بر مسئله‌ی ایمان و امید تکیه کند و لذا ۱۵ خرداد نقطه‌ی عطفی در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نکته‌ی مهم بعد از رحلت امام(ره) این بود که نظام اسلامی در یک سنگر و جهاد با انتخاب خلف صالح و سکانداری نظام اسلامی و سپردن دو سفینه انقلاب در طوفان‌ها و فتنه‌ها به دست پرتوانای مقام معظم انقلاب بار دیگر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به مناسبت روز دحو الارض که به معنای گسترش زمین از زیر کعبه است، اظهار کرد: دحوالارض یکی از روزهای مقدس برای ظهور امام عصر(عج) است و روزه گرفتن در این روز پاداش ۶۰ سال عبادت را دارد.

روشن تن ادامه داد: سیزدهم خرداد یکی از روزهای به یادماندنی است که با طلوع خورشید که ایجاد دو موشک فرا صوت هایپر سونیک مردم کشورمان را خوشحال کرده و دل دشمنان ایران با رونمایی این دو موشک لرزید.

وی با اشاره به اینکه وضعیت نظامی از وضعیت بازدارندگی به وضعیت تهاجمی تغییر یافته است، خاطرنشان کرد: اتحادیه‌ی کشورهای اسلامی و جبهه‌ی مقاومت در مسیر تهاجم بر دل‌های دشمنان قرار گرفته است و خانه‌های عنکبوتی که دشمنان برای کشور ما درست کرده بود با این رونمایی ویران شد.

خطیب موقت نماز جمعه‌ی تبریز، تشریح کرد: پیام دیگر رونمایی این دو موشک شکل‌گیری فناوری زنجیره‌ای علمی و توسعه‌ی صنعت ایران است که امیداریم صنایع دیگر نیز از آن الگو بگیرند.

وی تاکید کرد: مسئله‌ی ایران و راهبرد عمومی سازی خلیج فارس که طی آن شاهد خروج امارات از ائتلاف دریایی آمریکا و ورود ائتلاف ایران و عربستان و امارات به آن بودیم که بر اثر این اتفاق همه‌ی جهان مشاهده کردند که وعده‌های پوچ و بیهوده‌ی آمریکا نشان‌دهنده‌ی، ناتوانی و سرخوردگی از تبیین امنیت خلیج فارس بود و جمهوری اسلامی در بحث راهبرد عمومی سازی خلیج فارس موفق شده و بعد این نیز موفق می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه