English

وزیر کشور:

امروز ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی نو وارد ناوگان شهر تبریز شد

وزیر کشور گفت: امروز ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی نو وارد ناوگان شهر تبریز شد، و امیدواریم این نوسازی ادامه پیدا کند و حداقل ۵۰۰۰ تاکسی جدید دیگر نیز وارد ناوگان شهری شود.

امروز ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی نو وارد ناوگان شهر تبریز شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، احمد وحیدی، پنجشنبه 18 خردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که در حال حاضر خط یک تبریز با چند قطار فعال است، اظهار کرد: فعالیت خط دو هم شروع شده است، فعالیت خط سه نیز با توجه به دسترسی به مناطق پرجمعیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اقدامات لازم برای تکمیل خط دو نیز با فاینانس انجام گرفته، دنبال می‌شود، خط سه نیز با همت دولت از طریق اوراق مشارکت و منابع شهرداری انجام می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نوسازی ناوگان در سطح شهر تبریز، خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در شهر تبریز به لحاظ نوسازی ناوگان و خطوط مترو رخ می‌دهد و امیدواریم با تلاش عزیزان و شهردار پرتلاش تبریز، نوسازی ناوگان به سرعت تکمیل شود.

وحیدی با بیان این‌که امروز ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی نو وارد ناوگان شهر تبریز شد، گفت: امیدواریم این نوسازی ادامه پیدا کند و حداقل ۵۰۰۰ تاکسی جدید دیگر نیز وارد ناوگان شهری شود.

وی با اشاره به ضرورت ورود ۱۲۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تبریز، گفت: با توجه به این‌که چندین سال اتوبوس جدیدی وارد ناوگان نشده است برهمین اساس با تلاش این کار آغاز شده به طوری که تاکنون ۱۳۰ دستگاه اتوبوس وارد مدار شده است.

وزیر کشور، افزود: برنامه ریزی لازم نیز برای ورود ۲۰۰ اتوبوس هم انجام شده است و امیدواریم کارخانجاتی که برای تامین آن تعهد کرده‌اند، روند ورود اتوبوس به سرعت انجام شود و تامین ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس در طول سال‌های آتی تحقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه