English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

جامعه منتظر و نیازمند الگوسازی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: جامعه منتظر و نیازمند الگوسازی است و بهترین الگو کسانی هستند که نجابت و اصالت خود را حفظ کردند و همچون شهدا از جان خویش گذشتند.

جامعه منتظر و نیازمند الگوسازی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سید محمدحسین بلاغی در آیین رونمایی از پوستر فراخوان‌های فرهنگی هنری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان، افزود: امروز رسالت ماست تا جامعه‌ی منتظر را بسیازم، مدیریت کنیم و به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی افزود: جامعه منتظر نیازمند الگوسازی است و بهترین الگو کسانی هستند که نجابت و اصالت خود را حفظ کردند و همچون شهدا از جان خویش گذشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری در راستای کنگره ملی شهدای آذربایجان شرقی را فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و مشارکت هنرمندان در آن دانست و آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد برای همراهی در این جشنواره را اعلام کرد.

بلاغی مردمی کردن رویدادهای مختلف علی الخصوص کنگره ملی شهدا برای تولیدات فرهنگی و هنری را مقوله‌ای مهم برشمرد و اضافه کرد: در این راستا اتصال ایده و فرم بسیار مهم است و باید در کنار سوژه‌های فراوانی که در این عرصه برای تولید اثر وجود دارد از حضور و هنر هنرمندان و اهالی فرهنگ برای تولید محتوای فاخر بهره گیریم و همچنین زمینه برای برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند استان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه