English

رئیس دانشگاه تبریز:

دانشگاه تبریز حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را رسالت خود می‌داند

رئیس دانشگاه تبریز شرکت‌های دانش‌بنیان را از مهم‌ترین عوامل پیشرفت کشور و قطع وابستگی به سایر کشورها عنوان کرد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌هایی از این دست، اساس پیشرفت کشور هستند.

دانشگاه تبریز حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را رسالت خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، در جریان بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه تبریز در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی و شهرک صنعتی بعثت، شرکت‌های دانش‌بنیان را از مهم‌ترین عوامل پیشرفت کشور و قطع وابستگی به سایر کشورها عنوان کرد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌هایی از این دست، اساس پیشرفت کشور هستند و تولیداتی که بر مبنای استفاده از یافته‌های علمی و تکنولوژی جدید بدست می‌آیند، ارزش افزوده‌ی بالاتر و قدرت رقابت بیشتری در بازارهای جهانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان قطعاً در توسعه‌ پایدار کشور و قطع وابستگی به کشورهای دیگر، افزایش ارزآوری و جلوگیری از خروج ارز از کشور و در کل در بهبود وضعیت اقتصاد کشور نقش ویژه‌ای دارند.

نصراله‌زاده در خاتمه تاکید کرد: دانشگاه تبریز حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات با تکنولوژی بالا را رسالت خود می‌داند و هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نخواهد داد و امیدواریم با افزایش این قبیل فعالیت‌ها در استان، علاوه بر توسعه‌ی پایدار، شاهد قطع وابستگی به کشورهای دیگر نیز باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی