English

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

۷۵ هزار معلم رتبه بندی نشده‌ است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان در مراحل پایانی اجرایی خود قرار دارد اما ۷۵ هزار نفر معلم داریم که رتبه ندارند و کارنامه این افراد دیده نمی‌شود که امیدواریم تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف شوند.

۷۵ هزار معلم رتبه بندی نشده‌ است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، رضا مرداد صحرایی، عصر جمعه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران در تبریز، اظهار کرد: رسیدگی به اعتراضات و همزمان هم موضوع ارزیابی رتبه‌ها و صحت سنجی و اعتبارسنجی رتبه بندی معلمان نیز با رویکردی علمی در اواسط خردادماه اجرا خواهد شد که یک امر همیشگی است.

وی ادامه داد: ولی آن چه برای ما دارای اهمیت است، عبور از مراحل پایانی رتبه بندی و انجام اصلاحاتی در آیین این امر است تا اهداف بعدی را دنبال کنیم.

وی با اشاره به مهمترین تحول آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اظهار کرد: از تحولات سال تحصیلی پیش رو این است که در آغاز سال تحصیلی، سرانه علمی، آموزشی، فرهنگی و پرورشی دانش آموزی، به طور مستقیم به مدارس واریز خواهد شد که اتفاق مهمی است؛ نکته دیگر نیز باز کردن دست مدیران و تفویض اختیار به آنان است که در این راستا مدرسه محوری و «هر مدرسه یک کانون تربیتی» در دستور کار وزارت قرار گرفته است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه