English

استاندار آذربایجان شرقی:

تحقق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش نیازمند سند پایین‌دستی متناسب با زیست‌بوم هر منطقه است

استاندار آذربایجان شرقی تحقق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش را که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، نیازمند یک سند پایین‌دستی برای اجرا دانست و گفت: این سند پایین دستی می تواند متناسب با زیست بوم هر منطقه یا استان شود.

تحقق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش نیازمند سند پایین‌دستی متناسب با زیست‌بوم هر منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با مدیران آموزش و پرورش استان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه تبریز، شهر اولین‌هاست، گفت: همه اولین های تبریز از جنس هنر و علم و تحقیق است.

وی افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب درباره آذربایجان و تبریز مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و همه باید تلاش کنیم تا این خطه را به جایگاه واقعی و شایسته آن برسانیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت قدردانی از تلاش های گذشتگان آموزش و پرورش، گفت: مردم تبریز و آذربایجان شرقی اولویت خاصی برای دستگاه تعلیم و تربیت قائل هستند که تداوم آن نیازمند توجه ویژه است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ باسوادی استان کمتر از نرخ متوسط کشوری است که یکی از دلایل آن اطلاق عنوان برخورداری به استان در سال های گذشته بوده و در نتیجه کم‌توجهی به حوزه آموزش بوده است.

خرّم، توسعه متوازن خدمات تعلیم و تربیت را یکی از الزامات تثبیت معیشت دانست و گفت: مناطق مرزی استان به دلیل همجواری با کشورهای همسایه باید در این زمینه جزو اولویت‌ها باشد.

وی افزود: بیش از ۳۷۰ مدرسه کانکسی در استان داریم که قرار است در سال جاری حایگزینی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز تمام شود.

استاندار آذربایجان شرقی تحقق سند تحول آموزش و پرورش را که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، نیازمند یک سند پایین‌دستی برای اجرا دانست و گفت: این سند پایین دستی می تواند متناسب با زیست بوم هر منطقه یا استان شود.

وی گفت: دستگاه آموزش و پرورش در ماه های اخیر شاهد یک تحول کیفی بوده که امیدواریم همچنان تداوم یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه