English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

واحدهای انتظامی مهم‌ترین رکن اعمال حاکمیت و پایه اصلی شکل‌گیری نظام امنیت هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:واحدهای انتظامی مهم‌ترین رکن اعمال حاکمیت و پایه اصلی شکل‌گیری نظام امنیت هستند و علاوه بر وظایف قانونی خود براساس مبانی فقهی بخشی از تربیت دینی جامعه را نیز بر عهده دارد.

واحدهای انتظامی مهم‌ترین رکن اعمال حاکمیت و پایه اصلی شکل‌گیری نظام امنیت هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: حکومت در اسلام هدف نیست بلکه ابزار بوده و اسلام به وسیله ابزار به دنبال رشد و هدایت و تربیت انسان‌ها و رساندن آنها به سعادت در دنیا و آخرت است.

آل‌هاشم ضمن تشکر از غیرت دینی و احساس تکلیف و هوشمندانه سردار رادان به خاطر ورود جدی برای مقابله با ناهنجاری‌های جامعه، گفت: این ناهنجاری‌ها در جامعه دو نوع بوده، اولی به صورت سازمان یافته که قوه قضائیه و مجلس خوب رصد و مقابله می‌کنند، اما بخش قابل توجهی از این ناهنجاری‌های که در جامعه است سازمان دهی شده نیست و صرفا از روی ناآگاهی و لج‌بازی صورت می‌گیرد.

آل‌هاشم ادامه داد: اینجا باید دغدغه‌مندان و دوستداران انقلاب پلیس را تنها نگذارند و نهادهای فرهنگی به ویژه حوزه و دانشگاه در برهه کنونی به کمک پلیس بیایند و با این دسته از فریب خوردگان ارتباط علمی و منطقی داشته باشند و راه‌های با این قشر از جامعه که تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه قرار گرفته‌اند می‌تواند آغازی برای یک راه تازه باشد، راهی که ضد انقلاب قطعا آن را بر نمی‌تابد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تغییر ساختار ناجا با عنایت فرماندهی کل قوا و تبدیل آن به فرماندهی کل در نیروی انتظامی که خود سردار رادان از مجریان و نظریه‌پردازان آن بوده است، مبدا تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر و توسعه زیرساخت‌ها و رشد جدی و کمی در انتظامی کل کشور بوده و ما شاهد تحول، پویایی، ورزیدگی، چابکی، شادابی و خدمتگزاری بیشتر به مردم و انسجام و هماهنگی با سایر نیروهای مسلح و بخش‌های گوناگون مدیریت است.

وی تاکید کرد: ما مردم آذربایجان حمایت خودمان را از تلاش‌ها و تدابیر فرماندهی کل انتظامی اعلام می‌داریم تا اینکه انشاالله روزی برسد که مشکلات جامعه حل و کمتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه