English

رصد وانت بارهای میوه فروش با خودروهای دوربین‌دار در تبریز آغاز شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: طرح رصد وانت بارهای میوه فروش و سدمعبر کننده با خودروهای دوربین دار در این شهر آغاز شد.

رصد وانت بارهای میوه فروش با خودروهای دوربین‌دار در تبریز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جواد صدیقی با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای این طرح گروهی متشکل از سازمان میادین، سازمان حمل و نقل بار، پلیس راهور و نماینده خدمات شهری شهرداری مرکز با خودروی دوربین دار در سطح مناطق دهگانه شهرداری اقدام به شناسایی وانت بارهای میوه فروش سد معبر کننده به همراه مستندسازی آن می کنند.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه برای کنترل وضع فروش میوه در سطح شهر تبریز، اظهار کرد: بر این اساس گروه ویژه ای از روز گذشته با استقرار در مبادی ورودی و خروجی میدان تره بار تبریز اقدام به کنترل وانت بارهای فروش میوه می کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: این اقدامات در قالب ساماندهی وانت بارهای میوه فروش و جلوگیری از سد معبر با همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری انجام می شود.

صدیقی با بیان اینکه در این طرح سایر دستگاه ها و سازمان های مرتبط با ترافیک و مشاغل مزاحم همکاری می کنند، ادامه داد: هدف اصلی این گروه، شناسایی وانت بارها و مغازه های میوه فروشی و مقصد نهایی وانت بارهای خروجی از میدان میوه و تره بار است.

وی یادآور شد: با ثبت مشخصات و شناسایی وانت بارها و مغازه های فروش میوه و تعیین مقصد نهایی وانت ها، به وسیله فرم های طراحی شده توسط سازمان میادین از خروج خودروهای بدون فرم و بدون مقصد مشخص و احصا شده جلوگیری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه