English

اولتیماتوم دیوان محاسبات آذربایجان شرقی برای اتمام تونل انرژی

در پی طولانی شدن روند ساخت و تکمیل پروژه تونل انرژی تبریز دیوان محاسبات آذربایجان شرقی با دعوت از دستگاههای مسئول و درگیر در این پروژه اولتیماتوم شورای دستگاه های نظارتی را ابلاغ کرد.

اولتیماتوم دیوان محاسبات آذربایجان شرقی برای اتمام تونل انرژی

محمدرضا کردلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار کرد: طولانی شدن روند ساخت تونل انرژی تبریز زمینه‌های نارضایتی شهروندان را ایجاد و موجب بروز مشکلات ترافیکی گردیده است و دیوان محاسبات آذربایجان شرقی به نمایندگی از شورای دستگاه‌های نظارتی امروز دستگاه‌های درگیر در این پروژه را ملزم به به اجرا طبق زمان بندی توافقی خواهد کرد و با هر دستگاهی طبق زمان بندی کم کاری نماید برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مساله اصلی عدم حفاری ۵۰ متر تونل در زیر خیابان ایده لو است که به دلیل انحراف و تداخل با کانال مسیل و فاضلاب قدیمی ساخت مانع از اجرای عملیات حفاری شده است.

وی افزود: پس از استماع نظرات مدیران و کارشناسان، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان، شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار تبریز و شهرداری منطقه یک تبریز، شرکت آب و فاضلاب استان تا پایان اردیبهشت ماه کار ساخت کانال انحرافی برای انتقال فاضلاب و … را انجام دهد تا پیمانکار طرف قرار داد با شرکت توزیع برق آذربایجان از ابتدای خرداد کار حفاری را از سر بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه